Положення

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення пригодницьких змагань

“Track Incognita 2019”

30.08-01.09

 

  1. Загальний опис

Пригодницькі змагання “Track Incognita” (далі – змагання) – некомерційні командні змагання з туризму в українських Карпатах.

Проводяться з метою:

– надання всім охочим можливості вдосконалювати свою спортивну майстерність в гірському туризмі;

– покращення навичок орієнтування на місцевості;

– популяризації здорового способу життя;

– залучення до активного відпочинку;

– популяризації українських Карпат в Україні та за кордоном.

Участь у змаганнях можуть брати як аматори (для перевірки своїх сил та здібностей), так і професіонали.

Карта з контрольними пунктами (КП) оприлюднюється в день Старту. Старт і Фініш знаходяться в одному місці.

На Старті учасники отримують не всі КП. Є декілька суддівських КП, на яких можна отримати наступну частину КП. При цьому, взяти всі КП майже неможливо.

КП оцінюються від “3” до “9” балів. КП нумеруються від “30” до “99”, де перша цифра означає вартість КП в балах (наприклад: КП “48” має 4 бали, а “71” – 7 балів).

Порядок взяття КП – довільний, але логіка руху для отримання решти КП визначається обмеженим часом роботи суддівських КП.

 

  1. Час, місце та категорії проведення змагань

Змагання проводяться в останні вихідні серпня. Початок в Сб о 12:00.

Місце розташування Стартової галявини та Район змагань оприлюднюється не менше ніж за місяць до початку змагань.

Змагання проводяться у категоріях:

  1. “EASY” – 12 год (пішохідна дистанція, орієнтування);
  2. “HARD” – 24 год (пішохідна дистанція, орієнтування);
  3. “MULTI” – 24 год (велосипедно-пішохідна дистанція, орієнтування, сплав на плавзасобі, техніка гірського туризму, спеціальні етапи).

Особливі умови категорії “MULTI”:

– Команда, за власним вибором, може долати дистанцію тільки пішки, але при цьому буде в загальному заліку категорії, конкуруючи з командами, які будуть використовувати велосипеди;

– Проходження ВСІХ технічних етапів, сплаву, спеціальних завдань НЕ є обов’язковим, при цьому їх вартість в балах буде порівняно високою (непроходження хоча б одного з них значно знизить шанси команди на перемогу!!!);

– На суддівських КП буде можливість тимчасово залишити велосипеди під наглядом суддів (якщо команда захоче частину дистанції подолати пішки), але тільки в межах часу роботи цих КП (час роботи суддівських КП буде повідомлено на нараді капітанів); на Стартовій галявині команда може залишати велосипеди під наглядом суддів протягом всього регламентованого часу змагань та необмежену кількість разів;

– Доставку спорядження для етапу сплаву під час змагань здійснюють організатори;

– Категорія буде проводитись за умови, що до 01.08.2019 буде зареєстровано не менше 7 команд!!! (у випадку, якщо відповідної кількості команд не буде, то зареєстрованим командам буде запропоновано участь в іншій категорії, або повернення стартового внеску в повному розмірі).

 

  1. Програма змагань

30 серпня 2019 року (п’ятниця):

17:00 – початок роботи базового табору;

18:00-21:00 – попередня реєстрація команд.

31 серпня 2019 року (субота):

07:00 – вивішується суддівська карта з нанесеними КП;

07:00-09:30 – продовження реєстрації команд;

10:00 – нарада капітанів команд;

11:30 – відкриття змагань;

12:00 – Старт змагань (загальний для всіх команд);

24:00 – закінчення контрольного часу категорії “EASY”.

1 вересня 2019 (неділя):

12:00 – закінчення контрольного часу категорій “HARD” та “MULTI”;

12:00-13:30 – підведення підсумків перегонів, оприлюднення результатів;

14:00 – оголошення та нагородження переможців, офіційне закриття змагань;

17:00 – завершення роботи базового табору.

 

  1. Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди чисельністю:

– 2-3 осіб в категоріях “EASY” та “HARD”;

– 2 осіб в категорії “MULTI”.

Кожному члену команди на момент початку змагань має виповнитися 18 років. Особам до 18 років дозволяється брати участь лише у команді разом з батьком або/і матір’ю.

Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації під час змагань, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

Обов’язково кожен член команди має підписати розписку (бланк буде надаватися організаторами уже безпосередньо в базовому таборі).

 

  1. Реєстрація

Для участі в змаганнях необхідно:

1) Заповнити реєстраційну форму (https://forms.gle/SphXX4g2YVZv7tmi6);

2) Оплатити організаційний внесок на Рахунок 5168 7555 2329 5117 (Рикмас Тарас Володимирович) та надіслати копію/скріншот квитанції на Електронну пошту trackincognita@gmail.com, вказавши Назву команди та учасників, за яких оплачено.

(Команда/учасник вважається зареєстрованою (-им), коли оплачено внесок)

Організаційний внесок для всіх категорій становить:

– до 10.06.2019 – 300 грн./особа;

– 10.06.2019 – 31.07.2019 – 350 грн./особа;

– з 01.08.2019 – 400 грн./особа.

У вартість організаційного внеску входить: фірмовий сувенір змагань, спортивна страховка на час змагань та 1 карта району змагань. Учасники, які реєструються на місці старту, повинні мати спортивну страховку.

Оплатити внесок також можна в Мережі магазинів туристичного спорядження “Terra Incognita”. Адреси магазинів:

– м.Львів, вул. Пекарська, 26;

– м.Київ, вул. Гната Хоткевича, 8;

– м.Одеса, вул. Ніжинська, 37.

Попередня Реєстрація закривається 26.08.2019 о 23:59.

Для учасників бойових дій на Сході України діє знижка в розмірі 50% суми внеску.

Повернення внеску можливе в розмірі 50% від оплаченої суми, при скасуванні реєстрації до 31 липня включно. Після 31 липня внесок не повертається.

При проходженні реєстрації на місці Старту кожна команда має надати суддям для перевірки медичну аптечку. На запит суддів кожен учасник пред’являє оригінал документу, що засвідчує дату народження (паспорт або права).

Заявка на участь одночасно є і попередньою згодою всіх учасників команди з умовами змагань. Учасники висловлюють свою згоду на використання їхніх особистих даних для потреб заходу та для використання їх фото- та відеоматеріалів із змагань в інформаційних і рекламних цілях. Особисті дані не будуть використовуватись в інших цілях та не будуть передані стороннім особам/організаціям.

Тільки учасники, які з’явилися на Старт, отримають фірмовий сувенір змагань.

 

  1. Спорядження

Для проходження дистанції ОБОВ’ЯЗКОВО мати наступне спорядження:

– карта району змагань, компас; дозволяється користуватися GPS-навігатором (1 карта на команду видається при проходженні реєстрації на Стартовій галявині; також додатково можна докупити карту, вказавши про це при попередній реєстрації);

– ліхтарики з зарядженими батарейками і запасний комплект батарейок (на кожного учасника);

– продукти харчування;

– медична аптечка (серцеві, знеболюючі, перекис водню, бинт медичний стерильний, бинт еластичний, пластир, знеболююча мазь, бактерицидні засоби);

– один мобільний телефон на команду (бажано оператори “Київстар”, “МТС”);

– цифровий фотоапарат зі спалахом (або телефон з ним);

– велосипеди (обов’язково фара і задній ліхтар), ремонтний набір, велосипедні шоломи, один велосипедний замок на команду (для категорії “MULTI”; за винятком, коли команда вирішить змагатися без велосипедів);

– надувна байдарка для рафтингу на 2 людини з необхідним додатковим спорядженням (весла, жилети, шоломи) (для категорії “MULTI”; за винятком, коли команда вирішить змагатися без проходження даного етапу); *

– 2 комплекти особистого спорядження (1 комплект: страхувальна система, 4 карабіни, спусковий пристрій, комплект пристроїв для підйому по мотузці, 2 петлі самострахування) (для категорії “MULTI”; за винятком, коли команда вирішить змагатися без проходження даних етапів).

 

Рекомендоване спорядження:

– гермомішок для електронних пристроїв;

– відповідний одяг;

– гроші (для самостійного добирання до цивілізації чи базового табору в разі незапланованого сходу з дистанції).

 

Можливі технічні та спеціальні етапи (для категорії “MULTI”):

– навісна переправа, переправа по паралельних перилах, спуск/підйом по вертикальних перилах, траверс схилу;

– сплав на надувному плавзасобі;

– лінія прихованих контрольних пунктів;

– етап із стрільбою та інші.

 

* Спорядження для проходження етапу сплаву можна взяти в оренду у партнера змагань – Центр Рафтингу (https://rafting.ua/, https://www.facebook.com/rafting.ua/) за символічною ціною – 125грн/команда. В цьому випадку доставка орендованого спорядження здійснюється організаторами. Оформити заявку на оренду спорядження можна під час он-лайн реєстрації команди. Заявка на оренду вважається підтвердженою у випадку її оплати. Кількість певного спорядження обмежена. Заявки на оренду спорядження приймаються до 10.08.2019.

 

  1. Визначення переможців та нагородження

Умови визначення переможців:

1) Фінішувати в межах контрольного часу;

2) Подолати дистанцію в повному складі;

3) Взяти найбільшу кількість балів.

Підтвердженням взяття КП є фотографії всіх учасників команди на фоні відмітки на КП.

Команда, яка фінішувала пізніше (в межах контрольного часу) але взяла більшу кількість балів, займає вище місце в рейтингу. Якщо команда фінішує не в повному складі, вона займає місце в рейтингу після всіх команд, які фінішували в повному складі, незважаючи на кількість взятих балів. Командам, які не фінішували в межах контрольного часу, результат не зараховується.

Розрив учасників команди більше ніж на 5 хв. карається дискваліфікацією. Заборонено користування будь-якими додатковими засобами для пересування та транспортування спорядження (в тому числі і велосипедів).

Протести команд щодо підсумків змагань розглядаються суддями не пізніше, ніж протягом години з моменту завершення контрольного часу.

Нагородження переможців (окремо в кожній категорії):

– 1-3 місце команд рейтингу;

– 1ша жіноча команда (у разі наявності 6 і більше жіночих команд в категорії, буде нагороджуватися 1-3тє місце);

– 1ша жінка в змішаній команді (дана номінація не входить в загальне нагородження і виділяється серед команд, які НЕ зайняли призові місця).

У випадку, якщо жіноча команда займає одночасно і загальне призове місце, і призове місце серед жіночих команд – сама обирає за яке з зайнятих призових місць отримати призи (команда НЕ може бути нагороджена одночасно в двох номінаціях).

 

  1. Захист навколишнього середовища та спортивна етика

Організатори мають право дискваліфікувати будь-яку команду, яка буде помічена в недбалому ставленні до природи (на маршруті або в таборі). Все сміття потрібно забирати з собою і викидати у відведених місцях.

У випадку, коли хтось на маршруті потребуватиме негайної допомоги, очікується, що команди допомагатимуть одна одній не залежно від результату, оскільки людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату.

 

  1. Партнери і спонсори

Головним партнером та спонсором змагань є Мережа магазинів туристичного спорядження “Terra Incognita”. З переліком спонсорів змагань можна ознайомитися на нашому сайті  або на офіційній сторінці змагань в Facebook.

 

  1. Організатори

Туристичний клуб “Terra Incognita”

Керівники дистанції та судді: Тарас Рикмас, Богдан Воробець

Постановка дистанції: Богдан Воробець

З організаційними та іншими питаннями звертатися до:

Тарас Рикмас: +380 93 234 4407

Богдан Воробець: +380 68 355 3052

E-mail: trackincognita@gmail.com

Офіційний Сайт змагань: http://www.ti.in.ua

Офіційна група в Facebook: https://www.facebook.com/Track-Incognita-1876212139304102/

 

В Положенні можливі незначні зміни або доповнення.